مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد:

مراقبت های مضاعف پیشگیرانه در ایام کرونایی برای روشندلال

1399/07/24 - 15:51 - کد خبر: 29011
محمدحسین حسن زاده

نصر: مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز از مراقبت های مضاعف پیشگیرانه در ایام کرونایی برای روشندلال خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین حسن زاده مدیر کل این اداره و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز  ضمن تبریک روز عصای سفید به همه روشندلان گفت:روز عصای سفید روز به رسمیت شناختن استقلال و حقوق نابینایان است و در اصل پرچم استقلال یک روشندل عصای سفید است  و این عزیزان با دل روشن خود به مبارزه با  مشکلات و بویژه کرونا میپردازند.
حسن زاده بیان کرد: روشندلان با نداشتن نعمت بینایی ثابت کرده اند که میتوانند به زندگی خودکفاو همراه با عزت خود ادامه دهند،مدارج علمی را بپیمایند ویا در عرصه های ورزشی بدرخشندآنها به ما می آموزند که  آن چه ملاک اصلی موفقیت است اراده و تلاش است.
 مدیر کل سلامت و امور اجتماعی اذعان داشت: آنان سمبل صبرند و ثابت کرده اندچگونه باید در مقابل مشکلات کوچک و بزرگ زندگی مقاومت نشان دهیم و فقط به قله افتخارو موفقیت فکر کرده باور داشته باشیم که دریای زندگی با همه سختی ها و تلاطم های خروشان سرشار از شیرینی هاست.
وی در ادامه اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای افراد روشندل همانند افراد بیناست و مردم نباید به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از کمک و مساعدت به روشندلان دریغ ورزند.
وی تاکید کرد:بهترین روش برای مصونیت روشندلان از ابتلا به این بیماری متحوس این است که در خانه بمانند و توسط یکی از نزدیکان با رعایت پروتکل های بهداشتی امورات روزانه خود را انجام دهند.
مدیر کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری گفت:قطعا کمترین کاری که میتوان برای کمک به این افراد برای عبور از بحران کرونا به کار بست درک شرایط خاص این افراد و کمک به رفع نیازها و مایحتاج آنهاست.
انتهای پیام/

پژوهشیار