خبر/

محدودیت‌های کرونایی تا سوم آبان در آذربایجان‌غربی تمدید شد

1399/07/24 - 11:04 - کد خبر: 28985
محدودیت های کرونایی

نصر: محدودیت‌های کرونایی که از ابتدای هفته گذشته درآذربایجان‌غربی آغاز شده، با هدف کاهش شیوع این بیماری، تا سوم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش نصر، در اطلاعیه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی آمده است: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی به مدت هشت روز از ۲۶ مهر تا سوم آبان در آذربایجان غربی موافقت کرد.
در این اطلاعیه اضافه شده است: بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها است.
در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: علاوه بر آن، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز شامل این محدودیت ها می شود.
بنا به ایم گزارش، این محدودیت ها از ابتدای هفته گذشته آغاز شده بود.
آذربایجان غربی از جمله استان های با وضعیت قرمز در آذربایجان غربی است.
همچنین ارومیه جزء پنج شهری است که با تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، ورود و خروج از آن تا یکشنبه هفته آینده ممنوع شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار