استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

هیچ‌گونه نگرانی از بابت تدوام بلاتکلیفی ماشین سازی وجود ندارد/ سهامدار ماشین سازی ایدرو است

1399/07/23 - 00:25 - کد خبر: 28891
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق رای هیات داوری سهامدار اصلی شرکت ماشین‌سازی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع(ایدرو) خواهد بود و هیچ‌گونه نگرانی از بابت تدوام سردرگمی و بلاتکلیفی شرکت وجود ندارد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: اخیرا هیات داوری تشکیل جلسه داده و خلع ید صندوق بازنشستگی فولاد از شرکت ماشین سازی و واگذاری شرکت به ایدرو قطعی شده ولی هنوز این رای به صورت کتبی ابلاغ نشده و همه منتظر ابلاغ نظر هیات داوری هستیم.

پورمحمدی ابراز داشت: بنده با مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع صحبت کرده‌ام که حتما کارخانه را تحویل بگیرند و هیات مدیره و مدیر عامل را در اسرع وقت تعیین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: باتوجه به تغییراتی که در وزارت صمت انجام گرفته فرایند انتقال ماشین سازی کمی دچار تاخیر است و به کندی پیش می‌رود؛ ولی مطمئنا طی روزهای آینده هیات داوری خواستار رسیدگی به موارد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در ارتباط با طرح موضوع واگذاری ماشین‌سازی به شستا ابراز داشت: چنین چیزی نخواهد شد؛ البته مصوبه‌ای مبنی بر واگذاری 35 درصد سهام شرکت به شستا وجود دارد که هنوز کتبا ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر واگذاری ماشین سازی به ایدرو 100 درصد قطعیت یافته و سهامدار اصلی شرکت ایدرو خواهد بود و هیچگونه نگرانی از بابت تدوام سردرگمی و بلاتکلیفی شرکت وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: بالاخره مسائل اداری مثل ثبت هیات مدیره و تعیین مدیرعامل وجود دارد؛ امیدواریم طی روزهای آتی شرکت را تحویل بگیرند و به سرعت نواقص و نارسایی‌ها را برطرف کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار