رئیس کل دادگستری استان مطرح کرد:

اجرای هفت هزار متر مربع پروژه عمرانی در حوزه قضایی آذربایجان شرقی

1399/07/19 - 14:00 - کد خبر: 28648
موسی خلیل اللهی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری نزدیک به هفت هزار متر مربع فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی با بیان این‎که یکی از اهداف قوه قضائیه در کنار مردم بودن است، اظهار کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب و در شان مراجعه کنندگان یکی از مصادیق حفظ کرامت ارباب رجوع بوده که در این خصوص اقدامات مناسبی در مجموعه قضایی استان انجام شده است.
وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا مشکل فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان وجود نداشته باشد، افزود: باتوجه به مشکلات موجود در فضای مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز به لحاظ تراکم مراجعه کنندگان، زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع به منظور احداث مجتمع خانواده خریداری شده و با اتمام مقدمات آن به زودی کلنگ زنی خواهد شد.
وی اضافه کرد: به منظور انتقال دادگاه عمومی بخش آبش احمد، عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت 1200 مترمربع آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال به محل جدید منتقل شود.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، خلیل‌اللهی ادامه داد: زمین دادسرای عمومی و انقلاب ورزقان نیز در مساحت 1500 متر مربع خریداری و آماده شروع عملیات اجرایی پروژه پس از طی مراحل اداری است.
انتهای پیام/

پژوهشیار