در دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با رئیس سازمان نظام مهندسی استان مطرح شد:

ارایه تسهیلات بانکی به مهندسان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

1399/07/16 - 12:12 - کد خبر: 28520
نظام مهندسی ساختمان

نصر: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی از تلاش ها و همکاری بانک توسعه تعاون استان در عملیاتی نمودن تفاهم نامه فی ما بین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، غلامحسین بابایی امروز در دیدار با سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: پیرو تفاهم نامه همکاری فی مابین؛  800 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه به شعب بانک توسعه تعاون معرفی شدند که خوشبختانه اکثر همکاران با رضایت کامل از این تسهیلات بهره مند شده اند.
وی با تاکید بر افزایش تعاملات تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با بالغ بر 30 هزار نفر عضو از جمله تشکل های صنفی پر جمعیت استان به حساب می آید که از این حیث برای بانک ها به عنوان یک ظرفیت برای ارایه خدمات بانکی تلقی می شود.
بابایی با بیان اینکه خوشبختانه بانک توسعه تعاون در سایه تفاهم نامه فی مابین خدمات ارزنده ای ارایه داده است افزود: این سازمان نیز متعهد می شود که در صورت طراحی بسته های جدید همکاری از سوی بانک کمال تعامل را داشته باشیم.
این گزارش حاکی است؛ ناصر اسدی سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به ماموریت های کاری بانک توسعه تعاون تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صد در صد دولتی به منظور ارایه خدمات بانکی از جمله تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک و سایر خدمات اعلام آمادگی می کند.
وی اضافه کرد: بانک توسعه تعاون طرح ها و بسته های متنوعی برای بهره مندی مهندسان ساختمان از تسهیلات بانکی ارایه کرده است که تسهیلات خرید دفتر تا 12 میلیارد ریال و خرید تجهیزات از جمله آنها است.
اسدی با اشاره به ظرفیت ارایه خدمات این بانک در شهرستان های استان اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تجربه موفقی از تعامل با نظام مهدسی شهرستان میانه دارد که می توان این تجربه را به سایر شهرستان های استان نیز بسط داد.
این گزارش حاکی است، در ادامه این جلسه زمینه های توسعه همکاری های دو جانبه بررسی و اعلام نظر شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار