واعظی در حاشیه جلسه دولت:

بزرگان اصلاحات ارتباط خوبی با روحانی دارند/ کاندیدای ۱۴۰۰ نیستم

1399/07/16 - 12:16 - کد خبر: 28519
محمود واعظی

نصر: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه بزرگان جریان اصلاحات ارتباط خوبی با روحانی دارند، گفت: برخی اصلاح‌طلبان از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند.

به گزارش نصر، صبح امروز (چهارشنبه) محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حال بررسی شرایط انتخابات است، اظهار کرد: تعداد کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زیاد است.
واعظی در پاسخ به این سوال که آیا اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست‌جمهوری با اصلاح‌طلبان ائتلاف خواهد کرد؟، گفت: خیلی تا موقع انتخابات مانده است.
وی در پاسخ به این سوال که شما برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نمی‌شوید؟، گفت: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: من هفته گذشته خیلی روشن گفتم که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاه‌هایشان نسبت به دولت هم یکی نیست، برخی خیلی حامی دولت هستند ولی یک عده‌ای از این‌ها هم از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند و من هفته گذشته جواب این‌ها را دادم.
واعظی گفت: اخیراً آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلاً بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.

برخی نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند
وی در ادامه با بیان اینکه اساس موضوعاتی که مربوط به سران قوا می‌شود در چهار شورای عالی مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد، گفت: گاهی مضاعف بر آن جلساتی میان سه قوه نیز برگزار می‌شود. نمی‌دانم چرا این‌طور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده، آن هم بر اساس پروتکلی که ابلاغ شد. اما ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسبی به کار می‌گیرند در این دوره اضافه شده است‌. هنوز خیلی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفرهایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برند. خود اینها در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچکدام از این کارها را انجام نداد.
روحانی تاکید کرد: در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگر هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار