سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان - قزوین دو کشته برجا گذاشت

1399/07/16 - 09:37 - کد خبر: 28499
تصادف

نصر: سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان - قزوین دو کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار، افزود: یک دستگاه نیسان وانت حامل بار هلو، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند، واژگون شده و در این حین ۳ دستگاه کامیون نیز از راه رسیده و آنها نیز از ترس برخورد با این ۲ وسیله نقلیه پا بر ترمز گذاشته و به خاطر لغزندگی سطح جاده واژگون شدند.
وی با بیان اینکه واژگونی این سه دستگاه خودرو همچنین لغزندگی سطح جاده به علت ریخته شدن بار هلوی نیسان وانت، باعث برخورد هشت دستگاه خودروی سواری دیگر شده و متاسفانه حادثه ای تلخ و ناگوار رقم خورده است، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه راننده خودروی سواری سمند را به دلیل عدم توجه کافی به جلو، مقصر حادثه شناختند.
عظیمی با اشاره به اینکه این تصادف رانندگی ساعت ۱۹ سه شنبه شب در کیلومتر ۸۴ لاین جنوبی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد، تصریح کرد: در این حادثه رانندگی، راننده و سرنشین خودروی تاکسی جان خود را از دست دادند و در مجموع ۶ نفر مصدوم شده و به بیمارستان بوعلی سینای خرمدره انتقال یافتند.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار