فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان:

هر تهدیدی را در دم خفه می کنیم/ تیپ 25 یکی از پنج یگان خاص نیروی زمینی ارتش است

1398/06/30 - 14:35 - کد خبر: 2848
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان، ارتش، فرمانده

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: هر گونه تهدید منطقه ای، فرا منطقه ای، تکفیکری و گروهک های ضد انقلاب را در دم خفه می کنیم.

به گزارش خبرنگار نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی صبح امروز در مراسم صبحگاه تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، دلاوری ها و همبستگی ملت ایران است.

وی افزود: همه نیروهای مسلح و مردم در دفاع مقدس و در تحت رهبری امام خمینی با همبستگی در مقابل تجاوز دشمنان ایستادگی کردند.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل اضافه کرد: دشمنان راهبردهای مختلفی مانند تجاوز نظامی، ایجاد نفاق، محاصره اقتصادی و... برای آسیب زدن به کشور ما استفاده کرده اند، ولی الحمدلله به خاطر همبستگی و در کنار هم بودن مردم ما هیچ کدام از این راهبردهای دشمن به نتیجه نرسید.

امیر سرتیپ دوم میرزایی گفت: دشمنان جنگ را در بدترین شرایط بعد از انقلاب به ایران تحمیل کردند، در زمانی که ارتش ما انسجام لازم را به خاطر ناملایماتی که در داخل بعضاً با هدایت سرویس های خارجی انجام می شد، پیدا نکرده بود و حتی عده ای دنبال انحلال ارتش بودند، چون می دانستند ارتش بازوی مقتدر و قدرتمند نظامی انقلاب خواهد بود.

وی افزود: در حالی که در اوایل انقلاب شرایط سیاسی پایداری نداشتیم و سپاه به تازگی تاسیس شده بود و امکانات زیادی نداشت، دشمنان از این وضعیت خواستند با تحمیل جنگ به کشور و انقلاب اسلامی با اجیر کردن دیوانه ای به نام صدام آسیب برسانند.

این مقام نظامی اضافه کرد: دشمن ادعا می کرد یک هفته ای ایران را تسخیر می کند، اما با رشادت ارتش دلاور و دیگر جهادگران عزیز با پشتوانه مردم و رهبری امام (ره) و تقدیم هزاران شهید اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

امیر سرتیپ دوم میرزایی گفت: وظیفه داریم یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را همیشه زنده نگه داریم، چرا که این فرهنگ باید همیشه زنده بماند تا سرلوحه آینده باشد و جوان امروز باید بداند چه تلاش هایی انجام یافته تا ایران اسلامی در این شرایط منطقه ایران امن ترین منطقه عنوان گیرد.

وی افزود: ما آمادگی داریم هر گونه تهدید منطقه ای، فرا منطقه ای، تکفیکری و گروهک های ضد انقلاب را در دم خفه کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان ادامه داد: تیپ 25 یکی از 5 یگان خاص نیروی زمینی ارتش است و فردا برای اولین بار تیپ 25 نیرو مخصوص برای اولین بار در تبریز عزیز رژه خواهد رفت و برای مردم عزیز تبریز و آذربایجان موجب دلگرمی خواهد بود.

انتهای پیام/

پژوهشیار