عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه آذربایجان شرقی

1399/07/14 - 23:23 - کد خبر: 28418
محمد باقری بنابی

نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب که با حضور علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: در زمان جنگ تحمیلی چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب معنا و مفهومی نداشت و همه در مقابله با دشمن یکصدا بودند و این یکصدایی باعث پیروزی بر دشمن شد.
وی نبود انسجام ملی بین مسئولین را از مشکلات اساسی کشور ذکر کرد و افزود: من دنبال حل مشکلات و زیرساخت‌های این شهرستان هستم و بنده به هیچ وجه به بحث های اصولگرایی و اصلاح طلبی اعتنایی ندارم، چرا که ناکارآمدی برخی مسئولین کشور را دچار مشکل کرده است و به اعتقاد بنده هرکس توانایی کار را دارد باید روی کار بیاید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به موفقیت برخی استان‌ها در کشور در زمینه توسعه و عمران و آبادانی گفت: اگر فلان استان امروز توسعه یافته دلیلش این است که تمامی جناح‌های سیاسی برای توسعه هم قسم شده‌اند.
حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از عدم وجود وحدت و همدلی بین مسئولین استان تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل آذربایجان شرقی این است که از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده نشده است و در صدد این هستیم که بزودی جلسه توسعه استان را با حضور تمام جناح‌های سیاسی تشکیل دهیم.
وی بیان کرد: مسئولین استان با داشتن هرگونه گرایشات سیاسی باید برای توسعه آذربایجان شرقی بصورت جهادی گام بردارند و برای پیشرفت و توسعه استان باید باهم باشیم.
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های امین رفیعی اسکویی فرماندار سابق از فرماندار جدید شهرستان بناب خواست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان برای توسعه آن استفاده کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه دغدغه اصلی در کشور عدم وجود کار جهادی در کشور است؛ تأکید کرد: در کشور ما مشکل این است که در برخی جاها نمی‌توانیم بصورت جهادی کار کنیم و سستی و کاهلی در برخی مجموعه‌ها حاکم می‌شود.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر با ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد با عقلانیت کار کنیم موفق خواهیم شد و مشکل این است که چه در مجلس، چه در دولت و چه در سایر دستگاه‌ها با عقلانیت جلو نرفته‌ایم و نرخ‌های افسار گسیخته‌ای که امروز در بازار شاهد هستیم، در نتیجه نبود عقلانیت است.
انتهای پیام/

پژوهشیار