رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی؛

معرفی برترین‌های روز نخست مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه

1398/06/30 - 00:05 - کد خبر: 2824
کاراته

نصر: رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی گفت: پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه از صبح جمعه در سالن 6 هزار نفری غدیر آغاز شد که در پایان نتایج شش وزن کومیته وکاتای انفرادی نوجوانان به دست آمد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، جواد سلیمی دیروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: جمعه در نخستین روز پیکارها، کاراته کارهای رده سنی نوجوانان در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند که حاصل آن قهرمانی تیم ایران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و هشت برنز بود و تیم ترکیه با دو طلا یک نقره و یک برنز دوم و تیم  جمهوری آذربایجان با یک طلا،  یک نقره، دو برنز  و قزاقستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

وی افزود: در بخش نوجوانان کاتای انفرادی، سینا احمدیان از ایران اول شد، سلام یوسف از عراق مقام دوم را به دست آورد و متین محمدی یکتا از ایران و رامین نمازاو از آذربایجان مشترکاً سوم شدند.‌

رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در وزن منهای 47 کیلوگرم، حسین نیازی از ایران اول شد، امیر حسین بدیعی از ایران در مکان دوم قرار گرفت و سید امیر حسینی از ایران و محمد محمدلو از ایران مشترکاً سوم شدند.

وی تصریح کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم، رامیل بخشعلی اوف از کشور آذربایجان بر سکوی اولی ایستاد، مهرغزاریان از کشور ارمنستان دوم شد و بهامین پیشگیر و علی رنجبر از ایران مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

سلیمی بیان کرد: وزن منهای 57 کیلوگرم، فاتیح کورت انیس از ترکیه اول شد، آبلیخان چوسوروف از کشور قزاقستان در رده دوم قرار گرفت و پویا علی مردانی از ایران و روسلان غفارلی از کشور آذربایجان عنوان مشترک دومی را کسب کردند.

وی افزود: وزن منهای 63 کیلوگرم، فاروق یورورعمر از ترکیه در مکان نخست قرار گرفت، آذر تاپدیخلی از کشور آذربایجان دوم شد و مهدی شیرزاد از ایران و آیدوس موخات از قزاقستان سوم مشترک شدند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی اظهار کرد: وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، امیر محمد کاظمی از ایران مقام اول را کسب کرد، پوریا فولادی از ایران در رده دوم ایستاد و امید ارجان از ترکیه و تیگران حامبار دوزمیان از کشور ارمنستان مشترکاً سوم شدند.

وی افزود: وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم، کمیل عثمان اوف از قزاقستان در مکان نخست قرار گرفت، فورکان گنچ قادر از ترکیه دوم شد و مبین پور حیدر و محم طاها مسلمی از ایران سوم مشترک شدند.

بنا به این گزارش، در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی، ابتدا کاتاروها به روی تاتامی می روند و طبق برنامه اعلام شده مبارزات کاتا از ساعت ۹:۳۰ آغاز می شود و در ادامه کومیته کاهای وزن منهای ۶۱ کیلو گرم رده جوانان از ساعت ۱۱.۳۰ به مبارزه می پردارند و کاراته کاهای سنگین وزن بزرگسالان در اوزان منها و به اضافه ۸۴ کیلوگرم هم از ۱۳.۳۰ به میدان می روند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات که قرار بود دیروز با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون کاراته کشور و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شود به شنبه  ساعت 17 عصر موکول شده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار