خبر/

همکاری شهرداری و نفت پاسارگاد در زمینه قیر افزایش یابد

1399/07/10 - 09:33 - کد خبر: 28103
سونیا اندیش

نصر: اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از پالایشگاه تبریز خواهان افزایش همکاری این مجموعه با مدیریت شهری تبریز شدند.

به گزارش نصر، سونیا اندیش رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شورای پنجم توجه ویژه‌ای به افزایش کیفیت و تامین آسفالت و قیر با کیفیت در شهر تبریز داشته و دارد گفت: ما خواهان استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در خصوص قیر و آسفالت در تبریز هستیم که در این راستا سیاست گذاری های شورای شهر به سمت افزایش کیفیت بوده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه نحوه اجرای آسفالت در طول دهه های گذشته ثابت بوده و تغییر قابل توجهی نداشته است افزود: باید در این زمینه ها اقدامات درستی انجام شود تا با تکنولوژی روز دنیا آسفالت ریزی داشته باشیم.
سونیا اندیش گفت: امروز تاکید کمیسیون عمران افزایش عمر آسفالت تا ۱۰ سال است.
وی با بیان اینکه پالایشگاه تبریز امروز می‌تواند در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی با شهرداری تبریز تهاتر کند گفت: وضعیت اقتصادی کشور به نحوی است که حتی در صورت صادرات بازگشت ارز با مشکل روبرو هست که فروش در داخل به صرفه تر است.

کریم صادقزاده دیگر عضو کمیسیون نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در کارخانه نفت پاسارگاد و کیفیت بسیار خوب محصولات قیر این مجموعه در کشور گفت: امروز به وجود این پتانسیل ها افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به هوای نا متعادل تبریز در فصول مختلف سال گفت: عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهد تا کیفیت آسفالت پایین بیاید که استفاده از قیر مرغوب باعث می‌شود این تخریب ها به حداقل برسد که لازم است  پالایشگاه تبریز که تولید کننده قیر های با کیفیت در کشور است تعامل بیشتری با شهرداری تبریز داشته باشد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بیشتر شهرداری و کارخانه نفت پاسارگاد پالایشگاه تبریز افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز خواهان همکاری بیشتر در خصوص قیر هستند.

در این جلسه اعضای کمیسیون عمران و مدیران شهرداری در جریان آخرین توانمندی های تولید قیر کارخانه نفت پاسارگاد در پالایشگاه تبریز قرار گرفتند و زمینه های همکاری بررسی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار