به دنبال افزایش تعداد جانباختگان کرونا در کلانشهر تبریز صورت گرفت

گزارش العربیه از کرونا در تبریز!

1399/07/10 - 00:16 - کد خبر: 28098
کرونا العربیه

نصر: بخش فارسی خبرگزاری العربیه با تیتر " کرونا در تبریز سه برابر انواع دیگر مرگ قربانی می‌گیرد" به خبر مصاحبه مدیر عامل آرامستان های وادی رحمت تبریز پرداخت.

به گزارش نصر، العربیه در گزارش خود آورده است:
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اعلام کرد که آمار دفن متوفیان کرونا در آرامستان «وادی رحمت» نسبت به سایر آمار متوفیان «سه برابر» شده است.
در حالیکه پیش از این، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از وضعیت قرمز کرونا در 12 شهرستان و وضعیت نارنجی در 9 شهرستان دیگر خبر داده بود، آمار جدید نشان از افزایش شدید تعداد متوفیان این بیماری دارد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تا اطلاع ثانوی در وادی رحمت تبریز مطلقا ممنوع است تاکید کرد که از حضور بیش از «10 نفر» در تشییع جنازه جلوگیری می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز به تازگی اعلام کرد که روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی «افزایشی» است و تعداد بیماران بستری شده در این استان رکورد زده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی درستی با بیان اینکه از نیمه شهریورماه روند ابتلاء به کرونا در آذربایجان شرقی افزایشی بوده و همچنین تعداد فوتی‌ها نیز بیشتر شده است، تصریح کرد: «ظرفیت تخت‌هایی که برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اختصاص داده شده بود تکمیل شده و ما درصدد ایجاد ظرفیت جدید هستیم که این موضوع هم نیازمند نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات جدید است».
انتهای پیام/

پژوهشیار