رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

دستگاه قضایی در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه است

1399/07/09 - 15:46 - کد خبر: 28073
موسی خلیل اللهی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه‌های مختلف مخصوصاً مبارزه با فساد در کنار هم هستند.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی در دیدارهای جداگانه با سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا و سردار اصغر عباسقلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته دفاع مقدس از سردار عابدین خرم و سردار عباسقلی زاده قدردانی کرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی طی این دیدارها اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از میهن اسلامی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.
وی با بیان اینکه نباید از یاد و خاطره شهدا غافل شویم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برپا دارنده آرمان‌ها و راه شهدا باشیم.
خلیل اللهی با اشاره به نقش سپاه عاشورا در مبارزه با فساد، ادامه داد: دستگاه قضائی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه‌های مختلف مخصوصاً مبارزه با فساد در کنار هم هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار