رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی در گفت و‌گو با نصر خبر داد:

جریمه 37 هزار خودروی پارک در پیاده روهای استان

1399/07/09 - 15:00 - کد خبر: 28069
خودروی پارک شده

نصر: رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی از جریمه بالغ بر 37 هزار خودرو در آذربایجان شرقی، به دلیل پارک در پیاده روهای شهرهای آذربایجان شرقی در 6 ماه نحست امسال خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "یونس منفرد"، در گفتگو با خبرنگار نصر با اعلام جریمه 37 هزار خودرو به دلیل پارک در پیاده روهای شهرهای آذربایجان شرقی در 6 ماه نحست امسال، گفت: نمی توانیم بگوییم که با این جریمه ها، از میزان تخلف پارک در پیاده روها کم می شود، چرا که جریمه شونده فرد ثابتی نیست که بگوییم الان جریمه کردیم، دیگر فردا تخلف نمی کند، بلکه ممکن است جریمه شوندگان از شهرهای دیگری آمده و در تبریز جریمه شوند و برگردند.
وی افزود: دلیل عمده پارک های غیرقانونی در خیابان های شهر، نبود زیرساخت های مناسب، مانند پارکینگ ها است.
منفرد در ادامه به مشکلات نوبت دهی آنلاین مرکز تعویض پلاک خودرو اشاره کرد و اذعان داشت: شهروندان بر اساس نوع خدماتی که از سایت نوبت دهی دریافت نموده اند، فقط در آن موضوع خدمات می گیرند.
رئیس پلیس راهور استان افزود: از شهروندان می خواهم هر کسی که اقدام به اخذ نوبت اینترنتی از مرکز پلاک حودرو تبریزمی کند، حتما توجه داشته باشند که نوع خدماتی که می خواهند بگیرند، را از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی دریافت نمایند؛ در غیر اینصورت پلیس از رائه خدمات معذور خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار