مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

سوار شدن به اتوبوس در تبریز بدون ماسک، ممنوع است

1399/07/09 - 11:29 - کد خبر: 28038
ماسک زدن

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به این‌که بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و تردد غیر ضرور پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت، افزود: با توجه به شرایط حاد بیماری، از همشهریان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش نصر، ایمان غنی‌زاده با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر و مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، گفت: جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز هر شب ضدعفونی می‌شوند؛ همچنین در تمامی کیوسک‌های شارژ ماسک به قیمت مصوب به فروش می‌رسد.
وی افزود: در حال حاضر، اتوبوسرانی تبریز با تمامی ظرفیت ناوگان و با تلاش شبانه روزی کارکنان فنی و پشتیبانی به شهروندان عزیز ارائه خدمات می‌کند.
وی با بیان این‌که تنها راه مهار کرونا رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم تردد غیر ضروری است، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز در خصوص رعایت موارد بهداشتی، اقداماتی از جمله ضد عفونی کردن روزانه اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها و کنترل و راهنمایی مسافران در تمامی خطوط به‌ویژه در مسیر تندرو توسط ناظران ویژه، استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین تهیه و فروش ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ کارت بلیت را انجام می‌دهد.
غنی زاده با بیان این‌که سوار شدن به اتوبوس بدون داشتن ماسک ممنوع است، تشریح کرد: با وجود این تمهیدات متاسفانه برخی از شهروندان با عدم انتظار برای رسیدن اتوبوس خالی در برخی مسیرها، موارد بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی را نیز در داخل اتوبوس‌ها رعایت نمی‌کنند که باعث به‌وجود آمدن تنش بین راننده و مسافران خاطی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: تا جایی که وظیفه ما در شرکت واحد اتوبوسرانی ایجاب می‌کند، همه موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و انتظار داریم شهروندان عزیز جهت جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری، موارد توصیه شده توسط کارشناسان بهداشتی را رعایت کرده و حتما فاصله‌ی اجتماعی را مراعات و از ماسک استفاده کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار