با حضور مسئولین صداوسیمای استان و شهردار منطقه پنج؛

تفاهمنامه تولید نماهنگ " راه روشن " امضاء شد

1399/07/09 - 09:34 - کد خبر: 28018
میر علی اصغر نساج

نصر: شهردار منطقه پنج تبریز گفت: حفظ فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی و همچنین آرمان های انقلاب سلامی خدمتی بزرگ برای نسل های آینده خواهد بود.

به گزارش نصر، میرعلی اصغر نساج این مطلب را در جلسه امضاء تفاهمنامه تولید نماهنگ راه روشن با موضوع انقلاب اسلامی با مدیران صدا و سیمای شبکه استانی سهند اعلام کرد و افزود: سرمایه گذاری در مسایل فرهنگی و اجتماعی دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به نقش حمایتی این منطقه در تولید آثار فاخربا مشارکت صدا و سیمای آذربایجانشرقی اشاره نمود و ابراز داشت: با تدبیر شهردارو اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریزسریال تلویزیونی جلال در دو فصل تولید شده که شهرداری منطقه پنج در این اثر فرهنگی نقش آفرین بوده است.
 
 
او در پایان از علاقمندی شهرداری منطقه پنج به تولید آثار فاخر فرهنگی با مشارکت صدا و سیما خبر داد و گفت: اهمیت پروژه های فرهنگی از کارهای عمرانی و خدماتی کمتر نیست.
 
 
همچنین رحمان فرجی معاون اداری و مالی صدا و سیمای آذربایجان شرقی در این مراسم از اهتمام دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریز و مجموعه شهرداری منطقه پنج در تولید آثار ارزشمند قدردانی نمود و گفت: تعامل مجموعه های شهرداری و صدا و سیما در تولید آثار ارزشمند باعث توسعه استان خواهد شد.

گفتنی است آقای محمد عظیمی رئیس سازمان بسیج مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: تولید نماهنگ راه روشن با موضوع انقلاب اسلامی و در تراز ملی در دهه فجر امسال اتمام واز شبکه های مختلف پخش شود.
 
 
وی در ادامه به برگزاری جشنواره کشوری با موضوع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و در این رابطه افزود: این جشنواره از آذر ماه شروع می شود.
وی همچنین از آمادگی سازمان بسیج صدا و سیمای استان به همکاری با شهرداری در تولید آثار فاخر در زمینه های ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی – اسلامی و آسیب های اجتماعی خبرداد و در خصوص تولید نماهنگی با موضوع انقلاب اسلامی که با مشارکت شهرداری منطقه پنج همراه خواهد بود نیز گفت: این نماهنگ در 6 دقیقه با کیفیت بالا تولید و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف 40 سال اخیر تبیین می کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار