خبر/

رکابزن سپاهان مقام اول انفرادی مسابقات تایم تریل کشور شد

1399/07/08 - 16:07 - کد خبر: 27997
رکابزنان

نصر: رکابزن تیم سپاهان در جایگاه نخست مسابقات تایم تریل دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری کشور ایستاد و تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان تیمی این دور از رقابت‌ها شد.

به گزارش نصر، دومین روز از مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری بزرگسالان کشور امروز سه شنبه با شرکت ۳۲ ورزشکار از ۱۱ تیم به صورت تایم تریل انفرادی در مسیر جاده تبریز به اسپیران برگزار شد.
در این مرحله امیرحسین جمشیدیان از تیم سپاهان با زمان ۴۴ دقیقه و ۶۸ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان این دور از مسابقات شد.
بهنام آرین از تیم دانشگاه آزاد تبریز با زمان ۴۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه اختلاف در سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.
بهنام خسروشاهی از تیم عقاب با زمان ۴۴ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به جایگاه سومی دست یافت.
همچنین در نتایج تیمی ۲ مرحله تیم دانشگاه آزاد تبریز با کسب ۷۱۶ امتیاز در مجموع مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۶۷۲ امتیاز در مقام دوم قرار گرفت و تیم مس کرمان با ۵۳۹ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری آقایان از هشتم تا نهم مهر ماه جاری با حضور ۱۱ تیم تیم به ترتیب دانشگاه آزاد تبریز، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی هوایی عقاب، مس کرمان، هورسان رامسر، ایران زمین، امیدنیا مشهد، هیات زنجان، شهرداری اراک، بالابان چابهار و هیات نهاوند در تبریز برگزار شد.
روز گذشته در نخستین روز این مسابقات در رشته استقامت، خلیل خورشید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سکوی قهرمانی ایستاد، حمید پورهاشم دوم شد و علی اصغر موسی زاده مقام سوم مسابقات را کسب کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار