آیت الله رئیسی:

نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل و یا نیمه تعطیل شود

1399/07/07 - 13:59 - کد خبر: 27913
آیت الله رئیسی

نصر: رئیس قوه‌ قضائیه با بیان اینکه امروز تولید محور اساسی است گفت: نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل و یا نیمه تعطیل شود.

به گزارش نصر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی، حمایت از رونق تولید را مانند مبارزه با فساد اقتصادی وظیفه خود می‌داند.
وی افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های قضائی، آرامش خاطر سرمایه گذاران و تولید کنندگان را فراهم نمائیم. امروز تولید مساله محوری است و نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود و تولیدکنندگان زمین بخورند.
رئیسی در ادامه اظهار داشت: سرداران سپاه و ارتش برای اجرای فرمان امام (ره) مبنی بر شکستن حصر آبادان سر از پا نشناختند.
وی ادامه داد: امروز هم وقتی رهبر انقلاب فرمان حفظ ارزش ملی را صادر کردند، باید میدان داران اقتصاد با تاسی به سال‌های دفاع مقدس برای اجرا این فرمان سر از پا نشناسیم. درس دفاع مقدس برای امروز این است که کاری کنیم تا مردم احساس آرامش کنند.
رئیس قوه‌قضاییه تصریح کرد: برخی اظهار نظرها که ریشه ناکارامدی‌ها را دشمن معرفی می‌کند، موجب تشجیع دشمن خواهد بود، کار دشمن که دشمنی کردن است این مسئولین هستند که باید با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی و ذخایر ارزشمند کشور، بتوانند مشکلات را حل کنند. تردید نداریم از این مرحله نیز پیروزمندانه عبور خواهیم کرد. مردم همیشه رمز شکست دشمن بوده‌اند، امروز هم همین خواهد بود.
وی افزود: دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی سازی کند. آمریکا و برخی کشورهای اروپایی کانون جرم و جنایت و پایه‌گذار شکنجه هستند. هیچ گونه ملامت و تهدیدی در دل همکاران جای نگیرد، شجاعت و صدور حکم بما انزل الله، هم مایه سعادت برای دستگاه قضائی و هم مردم و کشور خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار