رییس دانشگاه صنعتی ارومیه؛

دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی ارومیه در جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر درخشید

1399/07/06 - 16:00 - کد خبر: 27845
دانشگاه صنعتی ارومیه

نصر: رییس دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: پایان‌نامه دکترای وحید بیگ‌زاده دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی ارومیه در سومین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

به گزارش نصر، محمدرضا شیدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: پایان‌نامه این دانش آموخته دانشگاه صنعتی ارومیه همچنین در نخستین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره ملی تالیف برتر علمی جایزه ویژه خیام نیز برگزیده شد.
وی با اشاره به موضوع این پایان‎‌نامه اظهار داشت: "بررسی ترمودینامیکی چرخه تولید سه گانه بر اساس چرخه آلی رانکین خورشیدی با بازیاب و گردآورنده لوله گرمایی حلقه‌ای" عنوان پایان‌نامه‌ای است که در جشنواره‌های ملی مورد تقدیر قرار گرفت.
رییس دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان اینکه نخستین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره ملی تالیفات برتر علمی جایزه ویژه خیام، به همت انتشارات فرزانگان دانش و حمایت علمی اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود.
وی هدف از این جشنواره را بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌ها، پروپوزال‌های علمی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی ایرانی و در نهایت گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین اثار عنوان کرد.
دکتر ایرج میرزایی و دکتر شهرام خلیل آریا از دانشگاه ارومیه به عنوان اساتید راهنما و دکتر وحید زارع از دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان استاد مشاور، هدایت این پایان نامه را به عهده داشته‌اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار