خبر/

معرفی نفرات برتر مسابقات سرعت لیگ اسکیت استان

1399/07/05 - 11:00 - کد خبر: 27720
مسابقات اسکیت

نصر: مرحله سوم و پایانی مسابقات سرعت لیگ اسکیت استان، با شرکت 9 تیم و 65 ورزشکار در پیست دوچرخه سواری یادگار امام تبریز روز جمعه چهار مهرماه برگزار گردید و نفرات برتر این دوره از مشخصات معرفی شدند.

به گزارش نصر، پریسا خاتون آبادی، دبیر هیئت اسکیت استان، در حاشیه این مسابقات و در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مرحله سوم مسابقات اسکیت سرعت لیگ استان که  ادامه مسابقات سال 98 می باشد، برگزار شد که به  علت بیماری کرونا، از سال گذشته به  حالت تعلیق درآمده بود.
در این مرحله از رقابت ها بخش پسران  در روز جمعه و روز پنجشنبه  در بخش دختران، ورزشکاران به رقابت  پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند. نفرات برتر این رقابت ها  نیز به مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت ایران معرفی خواهند شد.
 
 
خاتون آبادی افزود: تعداد 250 ورزشکار در دو بخش پسران و دختران  در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که در سبک های متفاوت با یکدیگر رقابت کردند. امسال نیز تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت ها نسبت به  سال گذشته افزایش یافته است و امیدواریم هر دوره تعداد ورزشکاران در هردوره افزایش یابد تا استعداد های بیشتری جهت اعزام به مسابقات کشوری معرفی شوند.
 
 
دبیر هیئت اسکیت آذربایجان شرقی با اشاره بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره از مسابقات، گفت: در این دوره از رقابت  ها، 6 شهرستان حضور داشتند که متاسفانه به علت مشکلات موجود، ورزشکاران زیادی موفق به حضور در مسابقات نشدند و برای پیشگیری از به  خطر افتادن سلامتی ورزشکاران در مقابل کرونا، اعلام شد اعضای خانواده ورزشکاران حدالامکان از حضور در مجموعه خودداری نمایند و ورزشکاران حاضر موظف به استفاده از ماسک شده و مسابقات به صورت انفرادی در پیست رو باز دوچرخه سواری برگزار شد.
 

در پایان مرحله آخرمسابقات سرعت لیگ اسکیت استان، عطا فرشباف، امیر حسین آقایی،  عطا محمدی،  محمد امین عباسیان، هادی مولایی، طاها شجاعی، امیر محمد برکاتی، صدرا عیوق زاده، علیرضا پاسدار، امیر محمد محمدزاده از پردیس و آرمین قورخماز از شبستر عناوین اول را در رده سنی خود کسب کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار