امام جمعه شربیان؛

خطر تحریف دفاع مقدس جدی است

1399/07/05 - 10:05 - کد خبر: 27712
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی علیانسب

نصر: امام جمعه شهر شربیان با اشاره به اینکه پشتوانه عظیم مردمی جنگ را پیش برد اظهار داشت: این موضوع باید به یک الگو در کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود و باید توجه داشت که خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی علیانسب امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر ، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا مدام پیام بشارت می دهند ولی دشمن به دنبال ایجاد ترس و یاس است.
امام جمعه شربیان با اشاره به اینکه پیروزی نظام اسلامی در دفاع مقدس مثل خورشید روشن است اظهار داشت:  امام شناخت صحیح از دشمن داشت و صدام یک ابزاری در دست استکبار بود و جنگ عراق با انقلاب اسلامی بود نه دعوای همسایگی.
خطیب جمعه شربیان تاکید کرد: پشتوانه عظیم مردمی جنگ را پیش برد و  این باید به یک الگو در کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود و باید توجه داشت که خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب با گرامیداشت 10 مهرماه سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه به ریاست جمهوری ایران اسلامی اظهار داشت:  انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به ریاست جمهوری با رای قاطع 95 درصدی مردم  در یک مشارکت مشارکت 75 درصدی بدست آمد.
امام جمعه شربیان، مخمصه آمریکا را با بی آبرویی رفتن از منطقه ، یا ماندن با صرف هزینه های زیاد عنوان کرد و افزود:
سیطره آمریکا با ظهور و نفوذ انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده است و امروز ایران اسلامی قوی تر از 4 دهه قبل است و آمریکا در این چهل سال از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
خطیب جمعه شربیان با اشاره به این که ، آمریکا برای تسلط بر جهان نیاز به منطقه غرب آسیا داشت افزود: برای تحقق این موضوع ، آمریکا برای تقویت رژیم صیهیونیسیتی تلاش می کند ، در حالی که گروه های مقاومت روز به روز قوی تر میشوند تا این رژیم جعلی را در سراشیبی سقوط قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب، چین را نیز در شرق آسیا به عنوان اژدهای اقتصادی تهدید بزرگی برای آمریکا دانشت و  افزود: آمریکا بین رفتن و ماندن در منطقه در یک بازی دو سر باخت قرار گرفته است.
امام جمعه شربیان در ادامه خطبه دوم به جنگ هشتگ ها و رسالت رسانه ای جوانان اتش به اختیار اشاره نموده و افزود: هدف دشمن از این جنگ ،  وارونه سازی حقایق و سرگرم سازی فعالان انقلابی است و لذا راهبرد قوی شدن در عرصه مجازی ، تشکیل گروه های آتش به اختیار و در ایجاد شبکه اجتماعی قوی ، شناسایی نقاط ضعف دشمن و سوژه یابی رسانه ای ، تولید محتوای قوی و هنرمندانه و مقابله با تحریف دفاع مقدس است.
خطیب جمعه شربیان با اشاره به اینکه یمن اکنون به  قهرمان تاریخ تبدیل شده است افزود:  علیرغم تمام سختی ها ، یمن چون کوه مقاوم و استوار ایستاده است و تبدیل به یک الگوی بی بدیل در مقاومت و بصیرت شده اند. و آل سعود پس از میلیاردها دلار  هزینه ، اکنون جز ننگ چیزی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب به وضعیت جاده شربیان -  دوزدوزان و آغاز عملیات اجرایی تعریض و زیرسازی اصولی آن اشاره نموده و اظهار داشت: این پروژه پس از پیگیری های فراوان چندین ساله مسئولین و مطالبات مردم ، عملیاتی شده است  و مردم شربیان در هفته دفاع مقدس شاهد عملیات گسترده این پروژه بوده و رضایتمندی عمومی در این خصوص ایجاد شده است.
امام جمعه شربیان اظهار امیدواری کرد: با تزریق منابع مالی تا پایان فصل کاری فاز اول در ورودی شهر که به شکل مشارکتی انجام می گیرد به پایان برسد  تا خدای ناکرده در فصل سرما و بارندگی مردم عزیز و مسافران با خطر مواجه نشوند.
خطیب جمعه شربیان با قدردانی از پیگیری مسئولین شهرستانی و زحمات مسئولین شهری شهر شربیان ، از عموم اهالی ، کشاورزان ،  رانندگان و به ویژه کامیون داران شربیانی   که بدون چشم داشتی تلاش میکنند و ماشین آلات خود را در اختیار جاده سازی قرار داده اند تشکر نمود.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب از عموم اهالی شهر شربیان دعوت نمود  با توجه به شرایط اقتصادی کشور به هر نحوی که بتوانند در اجرا و تسریع این پروژه همکاری لازم را داشته باشند مضایقه نکنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار