خبر/

برگزاری دومین دوره مسابقات موتور سواری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

1399/07/04 - 18:38 - کد خبر: 27700
موتورسواری

نصر: دومین دوره از مسابقات سرعت موتور سواری آزاد استان در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، از ساعت 9 صبح روز جمعه چهارم مهرماه، دومین دوره ازمسابقات سرعت  موتور سواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس با شرکت هشتاد موتور سوار در هفت کلاس برگزار گردید.
سیامک امیر خیزی رئیس هیئت  موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی، درحاشیه این مسابقات در گفتگو با نصر، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دور دوم مسابقات سرعت موتور سواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد که در این دوره از مسابقات  تمامی کلاس ها حضور داشتند و سومین بار است که مسابقات کلاس 125 برگزار می شود چراکه یکی از مهم  ترین کلاس های موتور سواری محسوب می شود و  امیدواریم  با برگزای این  دوره ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.
وی در ادامه  افزود: در این دوره از مسابقات ، هشتاد موتورسوار در هفت کلاس 125 آقایان و بانوان، کلاس 600، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کردند که درپایان این دوره از رقابت  ها، وحید رامین  راد،یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی،  عناوین اول را در کلاس های خود کسب کردند.
امیرخیزی در پایان با اشاره بر اهمیت این مسابقات عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات  تقویت و ارتقای کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته می باشد و امیدواریم بتوانیم  با  برگزاری چنین  مسابقاتی، ورزشکاران را جهت حضور در مسابقات مهم تر آماده و در سطح بین المللی نیز مقام کسب کنیم. این مسابقات نیز به  مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تا یاد و خاطره حماسه سازانی که در راه دفاع از وطن جان فشانی کردند، گرامی بداریم و برای حفظ آرمان  های شهدای دفاع  مقدس مسابقاتی با این عنوان برگزار نمائیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار