استاندار آذربایجان شرقی:

عملیات اجرایی ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اسکو آغاز شد

1399/07/04 - 17:42 - کد خبر: 27697
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو آغاز شد.

به گزارش نصر، شهرک صنعتی شهید نیرومند شهرستان اسکو به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استان ظهر امروز افتتاح شد.
محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح این شهرک گفت: توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از ضرورت‌های فعلی کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهرستان اسکو در سال ۹۵، گفت: امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم فهیم و فرهنگ‌دوست شهرستان اسکو همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این شهرک صنعتی، زمینه اشتغال برای یک هزار نفر از جوانان منطقه فراهم می‌شود و به زودی عملیات اجرایی فاز دوم آن در ۱۱۳ هکتار آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال پرشور سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی برای تحویل زمین در این شهرک، گفت: بسیاری از قطعات این شهرک به متقاضیان واگذار شده و عملیات اجرایی ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی امروز آغاز می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش و همت مضاعف برای حل مشکل بیکاری در جامعه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان اسکو در بخش‌های مختلف بویژه بخش کشاورزی، امیدواریم در آینده بسیار نزدیک، شاهد توسعه بیشتر اقتصادی در این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار