رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

رعایت نکات بهداشتی در واحدهای صنفی الزامی است

1399/07/02 - 13:57 - کد خبر: 27575
حبیب امین زاده

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین شده از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در واحدهای صنفی پرتردد الزامی است .

به گزارش نصر، حبیب امین زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال موج سوم همه گیری ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با این بیماری، ابلاغیه‌ای از ابتدای مهرماه سالجاری مبنی بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در صنوف پرتردد به ویژه جایگاه‌های سوخت و نانوایی‌ها، به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه ارسال شده است .
وی با بیان این‌که همه شاغلین واحدهای نانوایی موظف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف بوده و سوخت گیری در جایگاه های سوخت استان نیز توسط متصدیان انجام می شود؛ اضافه کرد: در واحدهای یادشده، ضمن خودداری از دریافت وجه نقد، استفاده از دستگاه‌های کارت خوان بانکی برای پرداخت مبالغ الزامی است .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ امین زاده گفت: بر همین اساس برگزاری هرگونه نمایشگاه اعم از عمومی و تخصصی از جمله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز به مدت یک ماه ممنوع شد .
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان نیز ماموریت یافت تا بر حسن اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا نظارت کرده و با متخلفان احتمالی برخورد لازم را به عمل آورد .
انتهای پیام/پروتکل

پژوهشیار