معاون استاندار؛

اقتدار نیروهای مسلح ایران موجب هراس دشمنان شده است

1399/07/02 - 11:23 - کد خبر: 27559
سید علی موسوی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و آمادگی و خودکفایی نظامی آن‌ها، موجب هراس دشمنان این مرز و بوم شده است.

به گزارش نصر، سید علی موسوی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه در پادگان امام رضا (ع) اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان با اقتدار تمام از مرزهای جمهوری اسلامی محافظت می کنند و دشمنان جرات نفوذ به خاک ایران را ندارند.
وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای قبل از پیروزی انقلاب به فکر ضربه زدن بودند و پس از پیروزی نیز از راه های مختلف دشمنی خود را نشان می دادند. 
وی افزود: با همه این اتفاقات نیروهای مسلح و مردم کشورمان با تمام توان در مقابل زیاده خواهی هلای آن ها ایستادگی کرده و امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر دنیاست. 
وی اضافه کرد: ارتش و نیروهای مسلح امروز با پشتیبانی ملت اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را در دنیا تثبیت کردند. 
وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه کشورمان، رزمندگان ما جانانه و با تمام قدرت از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.
وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین ترس دشمن از اتحاد و همدلی به وجود آمده در جمهوری اسلامی ایران است که از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دارد. 
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
انتهای پیام/

پژوهشیار