فرماندار اردبیل؛

هفت روستای بخش هیر اردبیل از تسهیلات گاز بهره‌مند می‌شوند

1399/07/02 - 11:00 - کد خبر: 27548
گاز رسانی

نصر: فرماندار اردبیل گفت: عملیات گازرسانی و نصب علمک در هفت روستای بخش هیر نهایی شده و اهالی این روستاها تا یک ماه آینده از تسهیلات گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش نصر، مسعود امامی یگانه روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش هیر و شهر آراللو از ساماندهی ۱.۵ کیلومتر از جاده اصلی اردبیل - سرچم در محدوده شهر آراللو خبرداد و افزود: نقشه اجرایی این محدوده تهیه شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش اساسی در افزایش ایمنی و رفع مشکل تردد اهالی خواهد داشت.
او اظهارداشت: اهالی آراللو و قصابان این منطقه همکاری خوبی در جمع‌آوری کشتارهای غیرمجاز و هدایت کشتار به کشتارگاه صنعتی داشته‌اند.
امامی یگانه به راه‌اندازی شبکه آب شرب روستای خلیل‌آباد با هزینه‌کرد اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی اشاره کرد و گفت: مطالعات تامین آب شرب روستا انجام و مشکلات آب شرب این روستا حل می‌شود.
وی تشریح کرد: در عملیات سنگ‌فرش روستای حفظ‌آباد با مشارکت خیرین و اهالی اقدامات قابل توجهی انجام شده است و در مجموع امسال در شهرستان اردبیل ۷۰ میلیارد ریال برای آسفالت و سنگ‌فرش معابر و کوچه‌های روستایی هزینه می‌شود.
فرماندار اردبیل همچنین از اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار به بخش هیر جهت عمران شهری و روستایی خبر داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار