خبر/

بررسی وضعیت شاخص های مخابراتی آذربایجان شرقی

1399/07/02 - 09:50 - کد خبر: 27543
اینترنت

نصر: با حضور مدیر عامل و عضو هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیر، معاونین و مدیران ستادی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت شاخص های مخابراتی منطقه از طریق ویدئو کنفرانس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نصر،  صدری در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی مدوّن و دقیق جهت رسیدن به اهداف پروژه پنج میلیون پورت VDSL دایری اینترنت پر سرعت در سال تاکید کرد.
معاون راهبردی و کسب و کار شرکت مخابرات ایران در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص های مخابراتی آذربایجان شرقی ارائه و وضعیت استان را نسبتاً خوب ارزیابی کرد.
 همچنین معاونین و مدیران ستادی نیز گزارشی از روند پروژه های در دست اقدام و شاخص های مربوط به حوزه خود را تشریح و نظرات خود جهت تسریع در امور مربوطه بیان کرد.
شکوری در این جلسه ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در نگهداری ، توسعه و دایری سرویس های مخابراتی و وصول مطالبات، به اهتمام جدی همکاران مخابرات منطقه در تحقق اهداف برنامه سال جاری اشاره و اعلام کرد که همه پروژه های اجرایی اولویت بندی شده با تامین نقدینگی و تجهیزات مورد نیاز به موقع به بهره برداری خواهند رسید.
در پایان جلسه جباری عضو هیات مدیره و معین منطقه ، راهکارهای لازم برای پیشبرد هر چه بهتر امورات و تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران  در منطقه را ارائه  کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار