شهردار تبریز خبر داد:

تلاش برای تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس

1399/07/01 - 11:40 - کد خبر: 27490
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار تبریز از دفاع مقدس به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و بر تلاش شهرداری تبریز برای تکمیل بخش‌های مختلف پارک‌موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در حاشیه آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ کشور به نسل‌های آینده اشاره کرد و گفت: یکی از لازمه‌های تحقق این امر فراهم کردن زمینه‌هایی مثل پارک‌موزه دفاع مقدس است که در قالب آن می توان فرهنگ شهادت را انتقال داد.
وی اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا موزه دفاع مقدس را به بهترین شکل احداث و تجهیز کنیم که بخش اعظمی از ساختمان آن احداث شده و امسال نیز به دنبال تکمیل بخش های آن هستیم.
وی گفت: محتواهای مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را نیز تهیه می‌کنیم تا در موزه دفاع مقدس در معرض استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.
شهین‌باهر بیان کرد: امیدواریم با تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف، مجموعه ای ماندگار احداث شود تا بتواند سالیان سال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را به نسل‌های بعدی انتقال داده و از این میراث معنوی کشورمان محافظت شود.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی، با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل تاکید کرد: دفاع به یادماندنی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بر تارک صفحات تاریخ این کشور ماندگار بوده و نقطه عطفی برای تاریخ کشور و انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار