مدیرعامل باشگاه فوتبال ۹۰ ارومیه؛

چهار بازیکن جدید در تیم فوتبال ۹۰ ارومیه جذب شدند

1399/07/01 - 11:15 - کد خبر: 27485
تیم فوتبال90 ارومیه

نصر: مدیرعامل باشگاه فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ دسته بک باشگاه های کشور، با چهار بازیکن جدید قرارداد امضا کرده ایم.

به گزارش نصر، یحیی بهاری روز سه‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار افزود: بعد از انتخاب پژواک کرم‌پور به‌عنوان سرمربی جدید تیم، باشگاه ۹۰ فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد و در نخستین گام فرهاد فضلی و هادی اصغری به کادرفنی تیم اضافه شدند.
وی گفت: برای حضور قدرتمند در فصل جدید محسن تیموری مهاجم فصل گذشته تیم میلادمهر تهران، محمدجواد صادقی‌زاده بازیکن فصل گذشته شهرداری بم، محسن آقازاده هافبک فصل قبل تیم میلادمهر تهران و اصغر جعفری  مهاجم سابق تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و پیکان تهران با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیوستند.
مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: همچنین قرارداد سیدرسول حسینی دروازه بان فصل گذشته که پایان یافته بود با توافق، یک فصل دیگر تمدید شد.
بهاری اضافه کرد: برای استفاده از ظرفیت فوتبال شهر ارومیه و آذربایجان‌غربی، ۲ مرحله تست‌گیری از ۱۰۰ بازیکن از شهرهای مختلف استان انجام شد و بعد از جمع‌بندی بازیکنان منتخب برای حضور در تمرینات فراخوانده خواهندشد.
۹۰ ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۳ برد ۱۳ مساوی و هشت باخت و کسب ۵۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد.
نماینده فوتبال ارومیه با دریافت ۲۰ گل بطور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین ۱۸ تیم کسب کرد.
فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اواسط مهرماه آغاز خواهدشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار