خبر/

داوری آثار جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب کشور به پایان رسید

1399/07/01 - 10:41 - کد خبر: 27480
جشنواره مطبوعات

نصر: دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال غرب کشور از اتمام مرحله داوری ۸۳۴ اثر واصله به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش نصر، شهروز کامجو روز سه‌شنبه  در مصاحبه با خبرنگار گفت: این آثار پیرو اطلاع رسانی‌ قبلی از سوی خبرنگاران چهار استان اردبیل، زنجان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
وی استقبال خبرنگاران چهار استان شمال‌غرب کشور از این جشنواره را قابل توجه خواند و اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره تمامی آثار ارسالی را به چهار داور ممتاز کشور ارسال کرد و در نهایت با مشخص شدن نفرات منتخب، مرحله داوری به پایان رسید.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور افزود: با اتمام داوری، مراسم اختتامیه در مهر ماه امسال برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی و با اعلام اسامی منتخبان جشنواره برگزار شده و هدایا و لوح منتخبان به آدرس پستی آنها ارسال می‌شود.
به گزارش ایرنا، استان اردبیل امسال برای دومین بار میزبان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور شده است.
این جشنواره که پس از ۱۰ سال وقفه برنامه‌ریزی شده، با مشارکت اصحاب رسانه استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
این جشنواره در سه بخش اصلی شامل خبر، یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر، تک عکس، گزارش تصویری و صفحه آرایی، بخش جنبی شامل مدیریت شهری(شهر انسان‌محور) و بخش ویژه شامل فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار