معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛

ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه دوباره پر شد

1399/06/31 - 21:52 - کد خبر: 27458
ویروس کرونا

نصر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل از بیماران کرونایی پر شده که این امر نشان دهنده اوج دوباره بستری‌های کرونایی در مرکز استان است.

به گزارش نصر، ابراهیم حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افرادی که به بیمارستان طالقانی ارومیه مراجعه می کنند، در اورژانس بیمارستان در انتظار بستری هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بیماران بستری در ارومیه نسبت به دهم تیرامسال که بالاترین آمار بیماران بستری استان ثبت شده بود، ۱.۵ برابر شده که بسیار نگران کننده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در ارومیه به شدت تحت فشار هستیم و تعداد مبتلایان و بستری‌ها همچنان افزایش می یابد.
حسنی گفت: بخش دیگری از بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه را نیز به بیماران کرونایی اختصاص داده ایم تا از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم.
وی افزود: در شرایط بحرانی قرار داریم و بیمارستان های دیگر شهر از جمله شهید عارفیان، ارتش و سایر بیمارستان ها نیز باید پای کار بیایند.
بنا به این گزارش، طی چهار روز اخیر تعداد بستری های کرونایی در آذربایجان غربی، سه رقمی شده که همین امر نشان دهنده وضع نامناسب استان است.
این استان از روز گذشته، یکشنبه نیز به جمع استان های با وضعیت قرمز اضافه شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار