معصومه ابتکار؛

آموزش مهارت‌های عمومی دختران دانشجو بیشتر شود

1399/06/31 - 17:28 - کد خبر: 27449
معصومه ابتکار‌

نصر: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اهمیت آموزش مهارت‌های عمومی کمتر از مهارت‌های کاربردی نیست بلکه مهم‌تر از آن است که در مساله کرونا و عوارض روحی و روانی ناشی از آن ارزش آن بیشتر نمایان شد.

به گزارش نصر، معصومه ابتکار روز دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد منطقه‌ای کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو «کمند»، اظهار داشت: تقویت جنبه کاربردی دانش‌های روز در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مجموعه نظام است.
وی  عنوان کرد: رویداد کمند فرصتی ایجاد کرده تا دختران دانشجو در سال آخر تحصیل خود در کنار رشته تحصیلی یک مهارت کاملا کاربردی را فرابگیرند.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: در این رویداد علاوه بر مهارت‌های مربوط به زندگی، مهارت‌های مربوط به اشتغال و خلاقیت انجام می‌شود و دولت در طی ۷ سال گذشته حمایت‌های زیادی در این بخش انجام داده است.
ابتکار افزود: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم از ایده، الگو و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.
وی گفت: اجرای این طرح در وضعیت تحریم و شرایط سخت اقتصادی یک اقدام بسیار مفید و کاربردی است.
به گفته وی، استقبال دانشجویان و دانشگاه‌های کشور از رویداد کمند مطلوب و قابل‌قبول بوده است.
ابتکار تصریح کرد: این رویداد می‌تواند از فرصت بازاریابی‌های شبکه‌ای در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.
رویداد کمند ویژه دانشجویان دختر منطقه ۴ کشور و با حضور دانشگاه‌هایی از قم، قزوین، مرکزی و همدان در بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع‌دستی، تولیدات غذایی و خوراکی، طراحی و دوخت پارچه و لباس و محیط‌زیست برگزار و از برگزیدگان بخش‌های برتر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

پژوهشیار