خبر/

اولین دوره مسابقات موتور اندرو کوهستان در آذربایجان شرقی برگزار شد

1399/06/29 - 13:55 - کد خبر: 27284
موتور اندرو کوهستان

نصر: رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با بیان این‌که اولین دور مسابقه موتور اندرو کوهستان(شیب زنی حرفه ای)، از سری مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در کوهستان‌های آناخاتون برگزار شد، گفت: این مسابقه با حضور ۵۰ شرکت کننده در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی برگزار شد.

به گزارش نصر، سیامک امیرخیزی با قدردانی از شرکت کنندگان و عوامل برگزاری مسابقه، اظهار کرد: سطح مسابقه بسیار خوب بود و شرکت کنندگان با تمرین قبلی آمادگی زیادی برای طی کردن مسیر سخت تعیین شده دارای شیب تند را داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز در حاشیه برگزاری مسابقه، اظهار کرد: این دوره از مسابقات دارای صحنه‌های بسیار وجدآوری بود و برگزاری چنین مسابقاتی در سطح حرفه‌ای، فنی، تخصصی، زیبا و پر از هیجان نشان از توان و آمادگی بالا دارد.
حاج حبیب مقصودی اضافه کرد: گردهم آوردن جوانان کنار همدیگر در یک محیط سالم کار بسیار مهمی است که رئیس هیات با مدیریت خود و با این مسابقه ویژه این کار را دلچسب‌تر کرده بود.
به گزارش روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، پیمان امیری فرزین مقام اول، اکبر امیرمدار مقام دوم و عادل علی محمدی مقام سوم مسابقات در کلاس ۲۵۰ سی سی را کسب کرده و مسلم میرزایی مقام اول، عرفان سودی مقام دوم و جعفر اللهویرن مقام سوم کلاس ۴۵۰ سی سی را کسب کردند؛ به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار