رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

مشاجره میان زوج جوان به قتل زن منجر شد

1399/06/29 - 10:29 - کد خبر: 27250
قتل، نزاع

نصر: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی در شهر زنجان همسر خود را به قتل رساند و پلیس در پی دستگیری متهم فراری است.

به گزارش نصر، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار، افزود: این قتل در یکی از محله های خیابان فرودگاه زنجان اتفاق افتاده و خانواده مقتول وقتی متوجه غیبت فرزند خود شدند پی به جنایت برده و پلیس را درجریان گذاشتند.
وی، سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام کرد و با بیان اینکه این ۲ زوج قریب ۲ سال قبل با یکدیگر ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اظهار داشت: این زن بر اثر خفگی به قتل رسیده است که به حتم به زودی از سوی پلیس دستگیر و تحویل قانون خواهد شد.
رحمتی افزود: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره خشونت کلامی و مشاجره لفظی با یکدیگر داشتند که این موضوع نیز همیشه به سمت خشونت جسمی کشیده شده و در برخی مواقع نیز منجر به قتل می شود.
رییس پلیس آگاهی استان زنجان، بریده شدن سر زن توسط همسر را شایعه خواند و از عموم مردم و همچنین بستگان و آشنایان خواست در صورت اطلاع از محل اختفاء متهم به قتل، بلافاصله پلیس را در جریان بگذارند تا نسبت به دستگیری نامبرده اقدام شود.
رحمتی تصریح کرد: این هفتمین قتلی است که در زنجان اتفاق می افتد که عاملان پنج مورد از این قتل ها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.  
انتهای پیام/

پژوهشیار