شهردار کلیبر خبر داد:

اجرای طرح گردشگری شهری با محوریت بناهای تاریخی در کلیبر

1399/06/27 - 10:16 - کد خبر: 27164
قلعه بابک

نصر: شهردار کلیبر از اجرای طرح گردشگری شهری با محوریت بناهای تاریخی در کلیبر و با هدف ایجاد زیرساخت‌ها و فضای مناسب گردشگری و جذب گردشگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، مصطفی اکبری در گفت‌وگویی، گفت: شهرستان کلیبر یکی از مناطق بکر و دیدنی آذربایجان شرقی است که توجه به زیرساخت‌ها و مناطق گردشگری شهری این شهرستان می‌تواند زمینه مناسب برای جذب سرمایه و گردشگر در این منطقه را فراهم کند.
وی ادامه داد برای این منظور مطالعه و اجرای طرح گردشگری شهری کلیبر که شامل ایجاد نماها، مبلمان، رونق گردشگری و اقتصاد، ساخت پیاده‌ راه و زیباسازی سیما و احیای بافت فرسوده‌ی شهری است با تأمین اعتبارات از سوی ادارات راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و شهرداری این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: این طرح با همراهی و حمایت ادارات راه و شهرسازی و میراث فرهنگی استان، شهرستان و شهرداری کلیبر از میان شهرهای استان به همراه شهرهای تبریز، اهر، مراغه و مرند به تصویب رسید.
اکبری گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده فاز اول طرح که شامل مطالعه و تهیه‌ی پروژه است تا پایان سال ۹۹ تکمیل و فازهای دو الی چهار آن نیز که شامل اجرای مرحله به مرحله‌ی طرح است، بلافاصله پس از تکمیل طرح مطالعه‌ای آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار