مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان؛

بدمینتون زنجان ظرفیت میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی را دارد

1399/06/26 - 13:00 - کد خبر: 27107
بدمینتون

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بدمینتون زنجان پایگاه مهم و خوبی برای فدراسیون به منظور میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی است.

به گزارش نصر، علی خلیلی شامگاه سه شنبه در مجمع سالانه و عمومی هیات بدمینتون زنجان که با حضور دبیر فدراسیون این رشته ورزشی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، افزود: هیات بدمینتون این استان یکی از توانمندترین هیات‌های ورزشی کشور بوده و در واقع مهد این رشته ورزشی در ایران است.
وی با بیان اینکه بدمینتون زنجان سرآمد است و تاکنون نیز ورزشکاران شاخص و مقتدری را تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور داده است، اظهار داشت: عشق به بدمینتون در خون مردم ورزشدوست زنجان جاری است و باید این فرصت را قدر دانست و برای توسعه و رشد هرچه بیشتر این رشته ورزشی چه در بُعد قهرمانی و چه همگانی، تلاش وافر کرد.
خلیلی تصریح کرد: این هیات تاکنون در جذب درآمد، بسیار خوب و توانمند عمل کرده و این باعث شده است تا این اداره کل کمترین حمایت مالی را از آن داشته باشد و از طرفی نیز با توجه به وضعیت مالی مناسب در تمام مسابقات حاضر شده و میزبانی ها را نیز قبول می کند.
وی افزود: اگر ویروس کرونا شایع نمی شد در این صورت بدمینتون زنجان با توجه به تجربه خوب و موفقیت آمیز در برگزاری مسابقات داخلی و خارجی از آمادگی لازم برای میزبانی از مسابقات بین المللی جام فجر برخوردار بود و از فدراسیون انتظار می رود پس از ریشه کن شدن این بیماری منحوس، این میزبانی را به زنجان بدهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در ورزش نباید وارد حاشیه ها شد، گفت: حاشیه ها در ورزش، امری طبیعی است اما ورود به حواشی باعث می شود تا در مسیر رشد و توسعه رشته های مختلف ورزشی، مانع ایجاد شود.
خلیلی افزود: حاشیه سازی و تخریب، شایسته استان زنجان نیست و باید اخلاقمداری و خصلت پهلوانی را در ورزش حفظ کرد تا این فرهنگ ناپسند از ورزش دور باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار