رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی؛

جایگاه سازمانی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان به عنوان یک مشتری در سطح عالی است

1399/06/25 - 21:52 - کد خبر: 27082
علی اکبر بالاگر

نصر: رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ارزیابی منصفانه و دو جانبه عملکرد ها به صورت پیوسته به کاهش گلایه های موجود و بهبود روند همکاری ها می انجامد.

به گزارش نصر، در دیدار علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی و هیئت همراه با عادل غلامی رئیس امور شعب بانک ملی استان روند اجرای تفاهم نامه همکاری و تداوم تعاملات فیمابین مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

غلامی رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی در این دیدار بر لزوم اجرای کامل تفاهم نامه همکاری تاکید کرد و گفت: وجود مشکلات در روند همکاری ها امری طبیعی است و مدیریت موضوعات مورد افتراق زمینه ساز تقویت نقاط مشترک خواهد شد.

وی از روند خدمات کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی و اجرای تفاهم نامه همکاری ابراز رضایت کرد و افزود: جایگاه سازمانی کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی به عنوان یک مشتری در سطح عالی است.
 
 
رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی تصریح کرد: معتقدیم همیشه حق با مشتری است و با اعمال نظارت مستمر بر روند خدمات بانک ملی و نحوه اجرای تفاهم نامه موجبات رضایت بیشتر کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان را فراهم خواهیم کرد.

علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر ضرورت ترمیم کاستی ها و افزایش کیفیت خدمات بانک ملی به کارشناسان مطابق تفاهم نامه تاکید کرد.

وی به حساسیت ارائه خدمات کارشناسی به بانک ملی اشاره کرد و افزود: ما ارائه خدمات کارشناسی به بانک ملی را نیز از لحاظ زمان بررسی موضوعات ارجاعی، نوع کارشناسی و کیفیت خدمات ویژه و با اهمیت تلقی می کنیم.

مسئول جامعه کارشناسی آذربایجان شرقی توضیح داد: موضوع اعطای تسهیلات به ویژه از بابت خرید دفتر اهمیت زیادی دارد و انتظار دارد از طریق اصلاح رویه فعلی، شرایط استفاده حداکثری کارشناسان از وام خرید دفتر فراهم شود.

وی افزود: یکی از گلایه های کارشناسان به ضرورت افزایش سقف وام ها مربوط است و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه لازم است با ایجاد چهارچوب های مورد لزوم و ضرورتاً تجدید نظر در سقف وام ها،  قابلیت و ارزش تسهیلات اعطایی افزایش پیدا نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان غالباً در بانک ملی متمرکز است به منظور کاهش نارضایتی از شعبه مورد نظر درخواست  می گردد که از طریق ایجاد بانک آفیسر از خدمات ویژه بانک ملی استفاده کنیم.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تصریح کرد: استمرار ارتباطات و نیز ارزیابی منصفانه و دو جانبه عملکرد ها به صورت پیوسته به کاهش گلایه های موجود و بهبود روند همکاری ها می انجامد.

در جریان این دیدار مسئولان کانون کارشناسان رسمی دادگستری و امور شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی در یک محیط صمیمانه و تفاهم آمیز در خصوص نحوه اجرای مطلوب تفاهم نامه دیدگاه های تخصصی خود را مطرح ساختند.

در این دیدار مرسلی، رضایی، صبوری و ساربان تاج احمدی از کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی و نیز قاسمی، علیپور، سلیمی، جلالی و حسین پور از امور شعب بانک ملی استان حضور داشتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار