نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

پرسنل تلاشگر فوریت‌های پزشکی، مایه‌ی آرامش شهروندان هستند

1399/06/25 - 11:12 - کد خبر: 27023
جلسه

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت‌های پزشکی با تلاش شبانه روزی مایه‌ی آرامش شهروندان هستند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با پرسنل مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: اورژانس، یکی از سازمان‌های محبوب مردم است که توفیق خدمت به مردم را دارد و این قشر ایثارگر در خط مقدم حوزه سلامت روزانه جان انسان‌های زیادی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند.
وی افزود: فعالیت حوزه اورژانس پیش بیمارستانی در این ایام که با کرونا درگیر هستیم،جهادی است. اورژانسی‌های فداکار با سعه صدر اقدامات درمانی را برای بیماران کرونایی انجام می دهند و در این راه تعدادی از عزیزان مبتلا و بستری و تعدادی هم شهید مدافع سلامت شده‌اند.
 به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، آل هاشم خاطرنشان کرد: ترافیک، مزاحمت‌های تلفنی و کمبود نیروی انسانی و دخالت در امور فوریت‌های پزشکی در ماموریت‌ها از چالش‌ها و مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی بوده که امید است با افزایش آگاهی مردم و کارهای فرهنگی و همت دولتمردان حل و فصل شود.
وی در خصوص سختی کار اورژانس، گفت: تکنسین‌های اورژانس فشار کاری، جسمی و روحی زیادی را تحمل می‌کنند که همیشه برای خودشان هم عارضه دارد و به علت نبود استراحت کافی و استرس کاری زیاد در معرض خطر هستند.
وی با بیان اینکه کار در اورژانس زیبایی‌های خاص خودش را دارد، اظهار کرد: نجات جان و حس خوشایند ناشی از آن با هیچ خوشحالی در دنیا قابل مقایسه نیست و قطعا پاداش الهی دارد.
 وی در خاتمه از زحمات پرسنل اورژانس در نجات جان مادران باردار تقدیر کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار