قرنطینه در خانه سالمندان بهترین راه حفظ سلامت سالمندان از کرونا است

خانواده ها نگران نباشند

1399/06/25 - 07:42 - کد خبر: 27006
خانه سالمندان

نصر: مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: هیچ نگرانی در خصوص وضعیت آسایشگاه سالمندان منظریه از بابت کرونا وجود ندارد.

به گزارش نصر، "فرگل صحاف" در گفت و گو با خبرنگار نصر با اشاره به وضعیت  قرمز حاکم بر استان از بُعد شیوع کرونا ویروس اظهار کرد و گفت: شرایط حساس نگهداری سالمندان در مراکز نگهداری سالمندان در استان، ما را برآن داشت تا با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی تا حد ممکن این قشر را از حمله ویروس کرونا در امان بداریم تا سالمندان تحت پوشش و مستقر در مراکز نگهداری سالمندان از این وضع به سلامت عبور کنند.
وی افزود: قرنطینه در خانه سالمندان بهترین راه ممکن برای حفظ سلامتی سالمندان از کرونا است. اگر تعداد خاصی از سالمندان نیز به کرونا مبتلا شده باشند، با انجام اقدامات قرنطینه و ارائه خدمات درمانی وضعیت شان بهبود خواهد یافت.
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تمامی خانه سالمندان نیز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی فعال بوده و مشکل خاصی متوجه ساکنان این مراکز نبوده است. تعداد خاصی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند نیز با قرنطینه در خانه سالمندان و تحت نظر پزشک آن مجموعه درمان می شوند. چنانچه وضعیت آن ها بدتر شده و نیاز به دستگاه اکسیژن داشته باشند، با دستور بستری پزشک آن مجموعه به بیمارستان انتقال خواهند یافت.
صحاف در پایان ابراز کرد: تاکنون تمامی معلولان و سالمندان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی که به کرونا ویروس مبتلا شده ‌اند، از تمام خدمات حمایتی بهزیستی برخوردار بوده ‌اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار