سرپرست پلیس‌ راه فرماندهی استان زنجان؛

سه موتورسیکلت سوار بر اثر تصادف در جاده‌های زنجان جان باختند

1399/06/24 - 11:00 - کد خبر: 26945
تصادف، موتور سیکلت

نصر: سرپرست پلیس‌ راه فرماندهی استان زنجان گفت: طی ۴۸ ساعت اخیر سه موتورسیکلت سوار در پی وقوع دو فقره تصادف رانندگی در جاده‌های این استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار افزود: در یکی از این تصادفات که در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار اتفاق افتاد راکب و ترک نشین موتورسیکلت در برخورد با یک دستگاه کامیون خاور کشته شدند.
وی اظهار داشت: در این حادثه رانندگی منجر به فوت و خسارت، راکب موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین نیز که مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.
عظیمی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌ راه اعزامی به صحنه حادثه، حرکت خلاف مسیر از سوی راننده کامیون خاور را علت وقوع این تصادف رانندگی اعلام کردند، تصریح کرد: در حادثه دیگر نیز که در جاده زنجان - خرمدره (حوالی روستای قره بلاغ) اتفاق افتاد راکب موتورسیکلت در برخورد با پراید جان باخت که راننده خودروی سواری مقصر این حادثه شناخته شد.
تعداد ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری استان زنجان جان باختند.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار