شهردار کلانشهر تبریز؛

فیلم، ارزان‌ترین مستند سازی برای تاریخ یک ملت است

1399/06/23 - 16:41 - کد خبر: 26916
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت :فیلم، ارزان‌ترین مستند سازی برای تاریخ یک ملت است که نسل‌های آینده نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش نصر، شهردار تبریز در خصوص سوال خبرنگار در خصوص انتقادهای صورت گرفته برای کمک ۲ میلیارد تومانی شورا و شهرداری تبریز برای ساخت سریال جلال ۲ گفت: نگاه شهرداری و شورای شهر تبریز، در حوزه فرهنگ، هویت تبریز و توجه به آن همانند سایر حوزه‌ها باید ادامه دار باشد و از طرح‌های فاخر دیگر نیز حمایت می‌کنیم.
ایرج شهین باهر، فیلم را ارزان‌ترین مستند سازی برای تاریخ یک ملت معرفی کرده و ادامه داد: ارزان‌ترین روش برای انتقال تاریخ، هویت، اعتقاد و تمامی داشته‌ها در این شهر، ساخت فیلم و سریال است تا نسل‌های بعدی نیز از آن بهره‌مند شوند.
وی افزود: ورود شهرداری تبریز تنها در حوزه فیلم و سریال خلاصه نشده است چنانچه ورود شهرداری بر احداث مقبره الشعرا وظیفه این سازمان نبوده بلکه به دلیل تمدن، فرهنگ و بزرگان کلانشهر تبریز است.
وی با اشاره بر حوزه اقتصادی و بحث‌های گردشگری در احداث مقبره الشعرا به خبرنگار مهر گفت: احداث مقبره الشعرا مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد اما آنچه که تا کنون شهرداری بدان ورود کرده است هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را رقم زده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار