بلاتکلیفی تراکتوری ها در نقل و انتقالات؛

پرشورها منتظر انفجار بمب‌های زنوزی

1399/06/23 - 12:40 - کد خبر: 26886
هواداران تراکتور، هواداران

نصر: هواداران تراکتور بی صبرانه منتظر انفجار بمب های زنوزی هستند تا شاهد حضور پرقدرت تیم‌اول آذربایجان در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشند.

به گزارش نصر، فصل نقل و انتقالات فوتبال باشگاه های ایران شروع شده است و تیم ها تا حدودی فعالیت خوبی از خود نشان داده اند و با وجود محرومیت ۱۳ تیم لیگ برتری از ثبت قرارداد تا زمان تسویه بدهی هایشان، باز هم شاهد رفت و آمد بازیکنان مختلف به تیم های لیگ برتر هستیم.
نقل و انتقالات این فصل اهمیت ویژه ای برای تراکتور تبریز دارد چرا که این تیم قرار است در فصل آینده در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام‌حذفی حضور داشته باشد و به همین دلیل مالک سرخ های تبریزی ناگزیر است تمامی بمب های خود را یکی پس از دیگری منفجر کند و تیمی بسیار آماده و پرنشاط تر از دو فصل اخیر راهی مسابقات کند.
بنا به این گزارش، مهمترین موضوعی که هواداران پرشور تراکتور را نگران می‌کند، بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی این تیم است، بطوریکه دیگر نباید امیدی به حضور مجدد ساکت الهامی در راس کادر فنی تراکتور داشته باشیم و قطعا در فصل آینده سرمربی دیگری روی نیکمت این تیم خواهد نشست. اما تاکنون علی‌رغم مطرح شدن اسامی مختلف هیچ تصمیم جدیدی از سوی مدیران باشگاه اتخاذ نشده است و قهرمان جام حذفی در بلاتکلیفی محض به سر می برد.
نکته حائز اهمیت بعدی بحث‌تقویت تیم تراکتور است، بطوریکه تی تی ها از روی خط دروازه تا نوک حمله نیاز به تقویت اساسی دارند. همانطور که در طول این فصل شاهد بودیم، در اکثر بازی ها کادر فنی تیم به ناچار بعضی از بازیکنان را در پست های غیر تخصصی خود مورد استفاده قرار می داد و اگر استعداد و توانایی این بازیکنان نبود، هرگز موفقیتی نصیب تراکتور نمی شد.
زنوزی به خوبی می‌داند برای اینکه تراکتور در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، باید به دور از احساسات و هیجانات بازیکنانی را به خدمت بگیرد که به تیم کمک کنند و اینطور نباشد که صرفا بازیکنان نامدار جذب تیم شوند ولی نتوانند تفکرات کادر فنی را پیاده کنند.
باید قبول کنیم که تراکتور در حال حاضر بازیکن تمام کننده ای در حد و اندازه بازیکنان فصول قبل مانند ادینیهو ندارد و زنوزی باید فکری به حال مشکل گلزنی تیمش باشد.
البته نباید فراموش شود اگر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود و براساس برنامه، تاکتیک و تفکرات مربی جدید بازیکنان جدید به خدمت گرفته شود، بهتر از آن است که بمب های زنوزی در میانه فصل یکی پس از دیگری خنثی شده و سرمربی هم از کمبود بازیکن در پست های تخصصی ناله کند
ناگفته نماند که احسان حاجی صفی نیز که بدون تردید شاه ماهی نقل و انتقالات این فصل خواهد بود، فعلا تصمیمی برای ترک تیم و رفتن به لیگ های اروپایی نگرفته و باید دید که آیا درخواست هواداران و همچنین رییس اسبق هیأت مدیره این باشگاه را در خصوص ماندن در تبریز قبول خواهد کرد یا خیر.
تاکنون جدایی رشید مظاهری از تراکتور قطعی شده هرچند که باشگاه اصرار بر غیرقانونی بودن رفتن مظاهری به استقلال را دارد، اما مظاهری را باید دروازه بان شماره یک استقلال بدانیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار