معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان؛

امدادگران هلال احمر حین امدادرسانی در آزادراه زنجان مصدوم و راهی بیمارستان شدند

1399/06/22 - 15:49 - کد خبر: 26832
امداد رسانی

نصر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه نفر از امدادگران این جمعیت که به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از تصادف زنجیره‌ای در صحنه حضور داشتند بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری، مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش نصر، غفور آقاجانلو، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: هرچند این تصادف زنجیره‌ای کشته نداشت اما به دلیل مسدود شدن مسیر ارتباطی و تاریکی حاکم بر محل وقوع این حادثه رانندگی، رقم خورد که خوشبختانه به خیر گذشت.
وی اظهار داشت: این سانحه رانندگی، در لاین جنوبی کیلومتر پنج آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد و اگر این مسیر ارتباطی از روشنایی برخوردار بود به حتم خودروی سواری عامل مصدومیت امدادگران این جمعیت با دیگر خودروهای سانحه دیده برخورد نمی‌کرد.
آقاجانلو تصریح کرد: از مسوؤلان ذیربط انتظار می رود نسبت به تامین روشنایی مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان تا ۳۰ کیلومتری، اقدام عاجل کنند تا شاهد وقوع حوادث رانندگی طی شب در این مسیرهای ارتباطی نباشیم.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی کامیون حامل بار انگور موجب لغزندگی سطح آسفالت جاده شده بود که در این حین یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل بار گوجه و سه دستگاه خودروی سواری (ال نود و ۲ دستگاه پژو) و ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز با آنها برخورد کردند که خوشبختانه حادثه فوت اتفاق نیفتاد.  
انتهای پیام/

پژوهشیار