معاون اشتغال کمیته امداد استان خبر داد:

دعوت از ایده پردازان آذربایجان شرقی برای ثبت محصولات در جشنواره «صنایع روستادوست»

1399/06/22 - 13:45 - کد خبر: 26817
فراخوان

نصر: معاون اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از مخترعین و ایده پردازان دعوت می‌کنیم تا محصولات خود را برای شرکت در جشنواره «صنایع روستادوست» ثبت کنند.

به گزارش نصر، کریم پرویزی با بیان این‌که بخش قابل توجهی از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد در مناطق روستایی اجرا می‌شود، افزود: در جشنواره «صنایع روستا دوست» از مخترعان و ایده پردازان دعوت می‌کنیم تا محصولات و اختراعات خود را تا 25 مهر ماه سال جاری در سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir به ثبت برسانند.
وی افزود: «صنایع روستا دوست» از مفاهیم ابتکاری کمیته امداد است و منظور صنایعی است که در مقیاس کوچک بوده و از همه مهم‌تر در روستاها به صرفه بوده و فناوری مورد استفاده در آن، ساده و قابل دسترس باشد.
وی گفت: طرح‌های به ثبت رسیده در سامانه کمیته امداد، در نمایشگاه صنایع روستا دوست به نمایش گذاشته و محصولات به شرکت‌های مختلف عرضه خواهد شد.
پرویزی با تاکید بر این‌که ایده‌های برتر مورد توجه قرار گرفته و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، گفت: برای طرح اول ۱۵ میلیون تومان، طرح دوم ۱۳ میلیون تومان و طرح سوم ۱۱ میلیون تومان هدیه نیز در نظر گرفته شده است.
به نقل از روابط عمومی کمیه امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، وی هدف این جشنواره را رونق اقتصاد دانش‌بنیان در روستاها عنوان کرده و افزود: امیدواریم این حرکت گامی در راستای جهش تولیدات روستایی باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار