مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد؛

هیچ مانعی برای تولید آثار هنری وجود ندارد

1399/06/20 - 12:08 - کد خبر: 26717
بابک نهرین

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیچ مانعی برای تولید اثر وجود ندارد تولید باید در هر اثر هنری اتفاق بیفتد، برای انجام اثر هنری باید با تمام شرایط لازمه صورت بگیرد و رعایت پروتکل های بهداشتی موضوع اصلی سلامتی فردی و هنرمندان باید مد نظر باشد.

به گزارش نصر، "محمد محمدپور" در حاشیه بازید از ضبط سکانس هایی از مجموعه تله فیلم کمدی"دده مین دردی" ضمن خسته نباشید و خدا قوت به عوامل و تقدیر از کارگردان و تهیه کننده این برنامه، گفت: آقای خدا بنده و آقای نهرین هنرمندان پرتوان استانمان هستند که یک فیلم بلند را در شرایط کرونایی تولید می کنند.
وی ادامه داد: در واقع این حرکت نشانگر توانمندی و پابرجایی هنرمندان استان هست که در هر شرایطی هنرمندان خود را با شرایط پیش‌رو تطبیق می‌دهند.
محمد پور اظهار کرد: هیچ مانعی برای تولید اثر وجود ندارد تولید باید در هر اثر هنری اتفاق بیفتد، برای انجام اثر هنری باید با تمام شرایط لازمه صورت بگیرد و رعایت پروتکل های بهداشتی موضوع اصلی سلامتی فردی و هنرمندان باید مد نظر باشد.
 
وی تصریح کرد: در همه مراحل این مجموعه کمدی "دده مین دردی" هنرمندانی که در این زمینه زحمت می‌کشند بزرگان تئاتر و سینمای حوزه هنری استان هستند و مطمئناً این کار دسته جمعی نتیجه خوبی خواهد داشت.
وی افزود: در همه جای دنیا کرونا فراگیر است و به همین خاطر نباید بخش های مختلف تعطیل شوند بلکه ما باید خودمان را به اتفاقات پیش آمده تطبیق بدهیم.
محمد پور ادامه داد: در این لحظات و شرایط انجام کار و تولید کار برای فضای فرهنگی استان آذربایجان شرقی موضوع حیاتی بوده و هنرمندان عزیزمان باید در این زمینه در حد توان تلاش کنند.
وی اضافه کرد: هیچگونه محدودیت و یا منعی برای تولید تئاتر و فیلم و موسیقی وجود ندارد تنها موضوع لازم رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید با شرایط لازم صورت بگیرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار