صابر بقال اصغری مطرح کرد:

استفاده از ۲۰۰هزار سنگ برای تابلو مدافعان سلامت/ تکمیل تابلو تا دوماه آینده

1399/06/19 - 11:51 - کد خبر: 26645
صابر بقال اصغری

نصر: هنرمند مبتکر تکنیک سنگ ریزه که هم اکنون به سفارش شهرداری تبریز ساخت تابلو مدافعان سلامت را آغاز کرده است، از استفاده از ۲۰۰هزار سنگ برای ساخت این تابلو خبر داد.

به گزارش نصر، صابر بقال اصغری در گفتگو با خبرنگار گفت: شهرداری منطقه ۱ در نظر دارد تابلوی یادبودی برای مدافعان سلامت در پارک جدید الاحداث «سلامت» که در آستانه بهره برداری قرار دارد، ساخته و نصب شود.
او درباره ویژگی های این تابلو گفت: این تابلو با تکنیک سنگ ریزه در ابعاد سه متر در دو متر و با استفاده از ۲۰۰هزار سنگ ریزه طبیعی و خودرنگ ساخته می شود.
بقال اصغری با بیان اینکه کل این پروژه توسط جوانان هنرمند تبریزی و به صورت گروهی اجرا می شود، افزود: اولین سنگ های این تابلو، توسط شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر تبریز نصب شد و در واقع با این اقدام کار ساخت تابلو رسما آغاز شد.
هنرمند برجسسته تبریز با اشاره به اینکه این تابلو در مدت دو ماه تکمیل خواهد شد گفت: پس از تکمیل تابلو، طی مراسمی از این رونمایی و در محل پارک سلامت نصب خواهد شد.
او ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این تابلو تجلیل از مدافعان سلامت و کادر پزشکی است.
صابر بقال اصغری مبتکر تکنیک سنگ ریزه است که توانسته نشان ملی کشوری را به نام تبریز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کسب کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار