در جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک عنوان شد:

وضعیت ترافیکی محدوده مرکزی و بازار تبریز ساماندهی شود

1399/06/19 - 09:54 - کد خبر: 26627
شورای اسلامی شهر تبریز

نصر: رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به جهت روانسازی ترافیک و از بین بردن مشکلات ترافیکی لازم است تا شهرداری تبریز با همکاری سایر نهاد ها و سازمان ها اقدامات مثبتی در این زمینه انجام‌ دهد.

به گزارش نصر، سونیا اندیش با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون از اتوبان ولایت گفت: جابجایی واریانت و برخی تغییرات در پروژه وجود داشت که گزارش کارشناسی این پروژه را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.
وی با اشاره به جلسه کمیسیون عمران با پیمانکاران آسفالت شهرداری تبریز گفت: در خصوص قرارداد‌ها و افزایش کیفیت آسفالت ریزی در تبریز بحث شده که راهکار های افزایش کیفیت نیز بررسی شد.
وی با بیان اینکه از قدیم الایام بازار تبریز به عنوان مرکز داد وستد شناخته می‌شد گفت: امروز نیز بازار تبریز با وجود مراکز خرید در نقاط مختلف شهر قلب تبنده داد و ستد در شهر به شمار می‌رود و برخی مشکلات ترافیکی در این محدوده به وجود آمده است که باید در خصوص رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر و بازار تبریز اقدام شود.
اندیش با انتقاد از تبدیل املاک مسکونی در خیابان دارایی به انبار گفت: معلوم نیست چه‌کسی باید جوابگوی حجم بالای ترافیک در خیابان دارایی باشد شهرداری باید پیگیر تخلفات در این محدوده باشد.

عبداله تقی‌پور عضو کمیسیون عمران نیز با بیان اینکه در حوزه مدیریتی باید از اعمال سلیقه خودداری کرد گفت: بسیاری از فعالیت های خوب به دلیل سلیقه‌ای بودن‌ پس از تغییر مدیران نیمه کاره رها شده اند که این نشان می‌دهد باید از کار‌های سلیقه‌ای اجتناب کرد.
وی افزود: مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز برای مدیریت ورود و خروج بار به مرکز شهر باید برنامه جامعی داشته باشد.

محرم محمدزاده نیز با بیان اینکه مردم در بافت مسکونی خیابان دارایی بسیار با مشکلات روبرو هستند گفت: مردم در این خیابان با مشکل روبرو هستند و تردد خودرو‌های باری در این خیابان از مردم این منطقه صلب آسایش کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار