استاندار آذربایجان شرقی:

بخش صنعت و خدمات موثرتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد

1399/06/18 - 23:13 - کد خبر: 26617
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌رغم تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا، بخش صنعت و خدمات موثرتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان با تأکید بر اینکه از تصمیمات عجولانه در شرایط کنونی اجتناب شود، اظهار داشت: بانک‌های استان قبل از صدور اجراییه ثبت واحدهای تولیدی که مطالبات معوق دارند، موضوع را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طرح و بدون تأیید این کارگروه اقدام به صدور اجراییه نکنند.
وی افزود: با توجه به شرایط غیرعادی کنونی، قوانین و مقررات نیز باید متناسب با این شرایط اجرا شود که رعایت حال واحدهای تولیدی یکی از الزامات این شرایط است.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی تعطیل شود، گفت: این موضوع، اولویت دولت و مدیریت اجرایی استان نیز است.
پورمحمدی با بیان اینکه متأسفانه اطلاعات شفافی از مشکلات واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا در اختیار نداریم، گفت: شرایط کنونی نباید موجب سوءاستفاده افراد قانون‌گریز شده و افراد قانون‌مند احساس زیان کنند.
وی در پایان گفت: حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان واقعی وظیفه همه دستگاه‌ها است، در عین حال باید منافع سیستم بانکی را هم در نظر بگیریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار