مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند خلاقیت است

1399/06/16 - 21:47 - کد خبر: 26473
عباس پورحسن

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند خلاقیت و نوآوری است.

به گزارش نصر، عباس پورحسن روز یک شنبه در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا ضمن تاکید بر اینکه هم اکنون جامعه نیازمند فرهنگ ایثار برای توسعه همه جانبه است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ جایگاه ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند تدوین برنامه‌ها همراه با خلاقیت و نوآوری است.
وی اظهار داشت: باید توجه داشت حفظ و استمرار فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه جریان ساز شده و اهداف بالای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کند.
پورحسن ادامه داد: شرایط حساس کنونی کشور و تبلیغات سو نظام استکبار علیه ایران اسلامی و تهاجم فرهنگی علیه آرمان‌های نظام، لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در ارکان مختلف جامعه را اجتناب ناپذیر کرده است.
وی توانایی‌های فرزندان شهدا را موجب برکت و تداوم راه پدران معظم آنها و خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران برشمرد و گفت: استمرار فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه جریان ساز شده و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در حوزه‌های فرهنگی شود.
پورحسن اضافه کرد: مدیریت جهادی و پیگیری مداوم امور توسط فرزندان شهدا که خود در پست‌های مدیریتی در حال انجام فعالیت هستند، بازوی توانمند بنیاد برای تکریم جامعه ایثارگری است و باید به آن ارج نهاد.
انتهای پیام/

پژوهشیار