رئیس هیئت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی،مهندسی آذربایجان شرقی/

نجاری؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز:نیاز مبرم اقتصاد آذربایجان به تدوین برنامه و چشم اندازی مشخص

1397/12/04 - 18:02 - کد خبر: 264
محمد علی نجاری کهنموئی، کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز

نصر: رئیس هیئت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی،مهندسی استان اقتصاد آذربایجان را نیازمند تدوین برنامه و چشم اندازی مشخص دانست.

به گزارش نصر، "محمد علی نجاری کهنموئی" رئیس هیئت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی،مهندسی و دبیر استانی میز آذربایجان در تبریز چشم به جهان گشود.

وی پس از گذراندن دوره ابتدایی و راهنمایی، فعالیت های اجتماعی خود را از سال های نوجوانی در دبیرستان فردوسی با هم دوره های خود مانند "محمد حسین فرهنگی" و "علی اصغر شعردوست" آغاز کرده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حضور در جبهه های جنگ تحمیلی، تحصیلات خود را تا مقطع دکتری در رشته عمران ادامه داده است.

نجاری که در حال حاضر به عنوان کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز حضور دارد،  در سال های گذشته به عنوان معاونت و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز طی سال های 1372-1365، همزمان با دولت نهم به عنوان مشاور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرعامل کنسرسیوم بین المللی ساکو فعالیت داشته که اکنون نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره  انجمن صادرکنندگان خدمات فنی،مهندسی و همچنین دبیر استانی میز آذربایجان در حال فعالیت است.

وی به واسطه برقراری ارتباط مستمر و همچنین حضور در عرصه های بین المللی، پروژه های عمرانی وسیعی را در کشورهایی چون آذربایجان، قزاقستان، بلاروس و لیتوانی اجرا و مورد تقدیر روسای جمهور کشورهای مذکور قرار گرفته است.

*نیاز مبرم اقتصاد آذربایجان به تدوین برنامه و چشم اندازی مشخص

نجاری که در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز حضور دارد مهم ترین دلیل حضور خود در این انتخابات را نیاز به تحول اساسی اقتصاد تبریز مبتنی بر تدوین برنامه و چشم اندازی مشخص عنوان کرد و گفت: متاسفانه اقتصاد استان طی تاریخ به اندازه صد سال اخیر از پیشرفت باز نمانده است، تبریز که همواره در پرورش نام آوران و اندیشمندان بزرگ کشور نقش داشته، متاسفانه اثر گذاری پیشین خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار